Tuottava idea tunnuskuva

Tuottava Idea -innovaatiokilpailu alkaa – onko sinun ideasi Tuottava Idea 2023?

Tuottava Idea -kilpailu on Suomen Nuorkauppakamarit ry:n järjestämä kaikille avoin innovaatiokilpailu, jonka tavoitteena on nostaa esille suomalaisia, innovatiivisia yrityksiä ja yhteisöjä.
Kilpailuun voi osallistua mikä tahansa tuotteeseen, palveluun, tuotantomenetelmään, liikeideaan tai muuhun yritystoimintaa edistävään toimenpiteeseen liittyvä idea, joka on enintään kolme vuotta vanha. Idean tulee olla jo tuottavassa käytössä, pois lukien startup -sarjaan osallistuvat ideat voivat olla vielä tuotteistamisvaiheessa.

Kilpailun sarjat ovat uudistuneet ja niitä on kaksi: Startup- ja Innovaatiosarja. Kilpailuun ideoita voi ilmoittaa kuka tahansa yritys, yhteisö tai yksityishenkilö. Kilpailu on käynnissä 1.3.-15.4.2023 osoitteessa www.tuottavaidea.fi

Keski-Pohjanmaan paikallistoteutuksesta vastaa Kokkolan Nuorkauppakamari kumppaninaan Kokkolanseudun Kehitys Oy KOSEK. Mikäli sinulla on ajatus kilpailuun sopivasta innovaatiosta tai kaipaat apua hakemuksen laadinnassa, voit olla yhteydessä Kokkolan Nuorkauppakamariin kokkolan.nkk@gmail.com