26.3.2020 13-15

Konkreettisia vinkkejä talouden hallintaan koronatilanteessa -webinaari

KOSEK järjestää yrittäjille maksuttoman ja vuorovaikutteisen COVID-19 webinaarisarjan, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin.

- Uusista lainaehdoista sopiminen, pankkien tarjoamat luotot.
- Tilitoimiston vinkit tilapäiseen talousahdinkoon.
- Mitä teen, kun en pysty maksamaan veroja ajallaan, verojen määrä on liian suuri tai en voi toimittaa veroilmoituksia ajoissa?

Asiantuntijoina asiakkuuspäällikkö Anssi Ala-Kopsala, Osuuspankki, sekä Jani Andersson, tilitoimisto VIAC Consulting

Webinaari on vuorovaikutteinen, eli voit esittää kysymyksiä asiantuntijoille, jotka vastaavat niihin webinaarin aikana. Webinaari tallennetaan, ja tallenne jaetaan ilmoittautujille. Mukaan mahtuu 100 ensimmäistä ilmoittautunutta.

Mukana webinaarissa myös KOSEKin yrityskehittäjät Sabina Storbacka ja Sami Viljanen sekä moderaattorina Reija Harlamow Future Cleantech Solutions hankkeesta.

Rekisteröidy webinaariin ennakkoon tästä: https://zoom.us/webinar/register/WN_4UgYcKaxRvKnp3Je89lioQ

Rekisteröitymisen jälkeen saat sähköpostiisi varsinaisen linkin itse webinaariin.

Tulevat webinaarit:

- Yrityksille suunnatut rahoitusinstrumentit COVID-19- epidemian aikana, maanantaina 30.3. klo 13 -15
- COVID-19- aiheuttamat sopimusrikkomukset ja uudet sopimusehdot, tiistaina 31.3. klo 13 – 15

Tarkemmat ohjelmat ja ilmoittautumislinkit tuleviin webinaareihin julkaistaan lähipäivinä!

***************************************
Miten mukaan webinaariin?

Webinaareihimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa Zoom-webinaarialustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella. Webinaari on vuorovaikutteinen, eli voit esittää kysymyksiä asiantuntijoille Zoom-alustan Q & A osiossa. Asiantuntijat vastaavat niihin webinaarin aikana.

Ilmoittaudu mukaan linkin kautta, ja saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan webinaariin. Samassa sähköpostissa on myös lisäohjeita alustan käyttöön. Webinaari on suomenkielinen, mutta voit tarvittaessa esittää kysymyksesi myös suomeksi tai englanniksi.

Webinaarit tallennetaan ja tallenne lähetetään sähköpostilla kaikille ilmoittautuneille mahdollisimman pian tilaisuuden jälkeen. Voit siis ilmoittautua mukaan, vaikka et ehtisi liveen paikalle.

Webinaarin Zoom-alustan käytön mahdollistaa Future Cleantech Solutions (FCS) hanke. FCS-projektiyhteistyö on Interreg Botnia-Atlantica ohjelman päärahoittamaa ja mahdollistaa hankeohjelman mukaisesti eri digitaalisten tiedonvälitysalustojen testauksen.


Päivä26.3.2020
Kello13-15
Avaa linkkiRekisteröidy webinaariin