1.11.2018

Kohti uutta sotea - valmennus

Valmennus on valitettavasti peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi!

1.11.208. - TOIMIALAKATSAUS
12.11.2018 - PALVELUMUOTOILU
13.11.2018 - MYYNTI JA MARKKINOINTI

MIKSI JA KENELLE?

SOTE-toimiala on suurien muutosten edessä. Pk-yrittäjistä moni kokee ymmärrettävästi
voimattomuutta hallitsemattomilta tuntuvien muutosten edessä – usein kuitenkin aivan suotta!
Vuonna 2016 lanseerattu KOHTI UUTTA SOTEA -koulutus on kehitetty SOTE-tuottajien
voimaannuttajaksi ja liikevaihdon sekä kannattavuuden kasvattajaksi. KOHTI UUTTA SOTEA -
koulutus on todistetusti kolmatta vuotta osoittanut voimaannuttavan osallistujia, koska se
auttaa tunnistamaan oman liiketoiminnan markkinaraot kiristyvässä toimintaympäristössä, tuo
välittömästi liikevaihtoa kasvattavia ja kannattavuutta parantavia työkaluja osaksi yrittäjän
arkea ja valmentaa tuomaan oman osaamisen ja asiantuntijuuden vaikuttavuuden tunnetuksi
paikallisella ja alueellisella tasolla. Koulutuskonsepti verkottaa yrittäjiä myös keskenään
ammentamaan voimaa toisten kokemuksista ja jopa verkostoitumaan liiketoiminnallisesti.

MITA¨ JA MITEN?

KOHTI UUTTA SOTEA -koulutus sisältää kolme valmennuspäivää joiden pääteemat ja rakenne on kuvattu alla.


1. TOIMIALAKATSAUS JA MITEN VASTATA SEN MUUTOKSIIN 1.11.208
• Mikä peli tämä olikaan?
• Ketkä tätä peliä pelaavat?
• Miten tätä peliä pelataan tänään, 2020 tai 2030?
• Näenkö itseni hyökkääjänä, puolustajana, altavastaajana, haastajana vai
pelinrakentajana?
• Voiko tätä peliä pelata etänä, livenä tai diginä
• Mikä on minun pelipaikkani nyt ja tulevaisuudessa ja miten tämän pelipaikan pidän tai
saavutan seuraavat tavoitteeni?
• Millä pelipaikalla ja miten optimoin liikevaihtoni ja kannattavuuteni?
Vastuuasiantuntija Satu Ahlman


2. PALVELUMUOTOILU 12.11.2018
• Oman toimialan moniulotteisten asiakkaiden ja asiakkuuksien tunnistus
• Asiakastarpeiden tunnistus
• Oman yrityksen vahvuuksien ja mahdollisuuksien tunnistaminen tukemaan
palvelukonseptien kehittämistä
• Palvelukonseptin kehittäminen palvelumuotoilua apuna käyttäen
• Digitalisaation tuomien mahdollisuuksien hyödyntäminen palvelumuotoilussa osana
palvelukonseptin kehittämistä
Vastuuasiantuntija Graziella Vartola

3. MYYNTI JA MARKKINOINTI 13.11.2018
• Operatiivinen markkinointisuunnitelma
• Palvelukonseptin tunnettuuden kasvattaminen markkinoinnin ja viestinnän avulla sekä
uusien myyntikanavien löytäminen ja määrittäminen
• Markkinoinnin ja myynnin vuosikello
• Markkinointiviestinnän vuosikello
• Nettisivujen päivitys vastaamaan palvelukonseptin kärkiä
• Testimoniaalit ja tarinoiden hyödyntäminen markkinoinnissa
• SOME-kanavat ja niiden hyödyntäminen markkinoinnissa
Vastuuasiantuntija Graziella Vartola


Päivä1.11.2018 - 13.11.2018
JärjestäjäKOSEK ja Kohtaamo 2.0
YhteyshenkilöReijo Kinnunen
Puhelin044 7809 240
Sähköpostireijo.kinnunen@kosek.fi


Avaa liite