4.4.2018

Toinen kvartaaliteema keskittyy sähköiseen markkinointiin

KOSEKin yrityskehitystiimin toinen kvartaaliteema kiinnittää huomiota sähköiseen markkinointiin.

Tämän toisen teemakauden aloittaa yritysjuttu ”Yhdessä kohti hyvinvointia ” Fitverstas Oy:stä. Yritys sai alkunsa treeniblogista, ja jo siitä lähtien digitaalisuus ja yhteisöllisyys on ollut vahvasti mukana yrityksen huikeassa kasvutarinassa. Voit lukea koko jutun täältä: https://www.kosek.fi/kuukauden-yritys/2481/Yhdess%C3%A4%20kohti%20hyvinvointia. Sähköisestä markkinoinnista kirjoittaa myös Kohtaamo 2.0 -hankkeen projektipäällikkö Reijo Kinnunen MicroENTRE verkoston puitteissa. Some-aiheinen blogiteksti julkaistaan huhtikuun alussa.

Sähköiseen markkinointiin painottuvia tapahtumia on tulossa huhti- ja toukokuussa. KOSEKin Kohtaamo 2.0 -hanke järjestää 24.4. ”Yrittäjä, ota SOME haltuun” -koulutuksen, ja Myynnin Foorumi järjestää 15.5. ja 22.5. Digitaalisen markkinoinnin työpajan, jossa pääpaino on Facebook markkinoinnissa.

Seuraa kanaviamme tarkempia tietoja varten! Muistathan myös, että voit olla meihin aina yhteydessä, mikäli kaipaat lisää tietoa tai käytännön opastusta sähköiseen markkinointiin liittyen!


Avaa linkki yritysjuttuun!