23.8.2017

Myynnin foorumista apu digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen

Syksyllä 2017 Myynnin foorumin workshopeissa pureudutaan monikanavaiseen palveluun ja sen mukanaan tuomiin haasteisiin.

Sosiaalinen media ja verkkosivut tarjoavat lukuisia mahdollisuuksia viestintään, markkinointiin sekä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelukanavat lisääntyvät koko ajan, ja yritysten on oltava siellä missä asiakkaidenkin. Tehokas digitaalinen markkinointi menee sinne, missä kohderyhmät ovat.

Workshopit jakavat konkreettisia eväitä siihen, miten luodaan hyvä asiakaskokemus. Kuinka tuotetaan sisältöä vaikkapa YouTubeen ja Facebookiin, miten videoita kuvataan ja editoidaan tai laaditaan omat nettisivut. Tutustumalla megatrendeihin yritykset pysyvät mukana kuluttajakäyttäytymisen muutoksissa ja asiakkaiden digikokemuksissa alati muuttuvassa monikanavaisessa ympäristössä.

Varaa nyt aika kalenteristasi ja ilmoittaudu koulutuksiin: myynninfoorumi@centria.fi, www.myynninfoorumi.fi
Koulutukset toteutetaan, jos on vähintään 10 osallistujaa.


Myynnin foorumi syksy 2017 workshopit

-Some uhka vai mahdollisuus 14.9.2017 klo 17.30–20.00, 80 eur/henkilö
- Ota some käyttöön yrityksesi liiketoiminnassa 27.9.2017 klo 14.00–18.00 4.10.2017 klo 14.00–18.00, 160 eur/henkilö
- Ota sähköposti viestinnän välineeksi 14.11.2017 klo 17.30–20.00, 70 eur/henkilö
- Ota haltuun MailChimp 21.11.2017 klo 17.30–20.00, 70 eur/henkilö

Digitaalinen markkinointipaketti edullisesti yhteishintaan
360 euroa

- Megatrendeistä sisäänostoihin – tuottavaa kivijalka - ja verkko kauppaa 24.10.2017 klo 17.30–20.30, 25.10.2017 klo 17.30–20.30, 140 eur/henkilö

Lue lisää liitteestä!




Avaa liite